8 feb. 2020
Elke twee jaar voert Cedeo een onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek uit bij onze opdrachtgevers voor in-company trainingen. Dit keer braken we ons eigen record.
Dank aan al onze klanten die hebben meegewerkt aan het onderzoek en hun feedback openhartig hebben gedeeld!
Uitspraken uit het onderzoeksrapport:
Voortraject, uitvoering en natraject
- “Er is bij ons sprake van een langdurige samenwerking met Phaos. Wij laten alle nieuwe projectleiders jaarlijks naar de in-company training van Phaos gaan. Ze bieden een unieke methode.”
- “Het klikte meteen vanwege de holistische aanpak en de aandacht voor de context.”
- “De terugkomdag heeft echt iets toegevoegd. Er zijn goede tips gegeven voor implementatie, het gebruik van een intakeformulier en het maken van afspraken.”
- "Het programma is echt aangepast aan onze behoeften, met praktijkcasussen van het moment. Het bespreken van de verschillende manieren waarop mensen werken en leren gaf veel herkenning.”
- “Ze hebben het MT vier dagdelen meegenomen. Er is gesproken over verwachtingen, do’s en don’ts. En ze zijn heel concreet geïnformeerd over formats en passende werkopdrachten en afspraken.”
- “Het projectmatig werken staat bij ons nu goed op de kaart. We hebben Phaos steeds minder nodig en dat is een goed teken.”
Opleiders en relatiebeheer
- “De trainers zijn zakelijk en professioneel, staan open voor terugkoppeling vanuit de groep en hanteren een prima evenwicht tussen theorie en praktisch bezig zijn”.
- “De trainer en de ervaring die hij meenam ging veel verder dan alleen maar de methodiek. Hij kent het soort organisaties en weet hoe MT’s kunnen zijn. Hij ziet dynamiek en benoemt het.”
- “De anekdotes van de docent waren geweldig. Het was echt iemand die goed nadenkt over waar wij nu staan. Hij had de stevigheid om mensen te confronteren en werd daardoor geaccepteerd.”
- “Ze zijn heel actief met follow-up. Ze nemen duidelijk een stukje verantwoordelijkheid en we hebben een prima voorstel binnen voor een verdiepingstraining.”
Prijs-kwaliteit en totale tevredenheid
- “Hun vakkennis is heel goed. Ze weten waarom het gaat en bellen geregeld om mij attent te maken op nieuwe ontwikkelingen.”
- “Ze zijn niet goedkoop, maar het is maatwerk. De prijs is het waard en is geen belemmering voor ons.”
- “Door de persoonlijke band is er altijd goed af te stemmen."
- “Het wordt niet in een stramien gegoten, maar ze kijken naar wat jij nodig hebt om het te laten werken.”
Nieuwsgierig naar wat Phaos kan betekenen voor jou en je organisatie? Neem dan contact op met Marieke van den Berg, partner, voor een oriënterend gesprek.